Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Διεξαγωγή βιωματικών εργαστηρίων για μαθητές δημοτικού και γυμνασίου για την Παιδεία για τα Μέσα

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με την Αρχή Ραδιοτηλεόρασης σε θέματα Παιδείας για τα μέσα, θα προσφερθούν βιωματικά εργαστήρια για μαθητές Δημοτικού (Α’- Στ’ τάξης) και Γυμνασίου (Α’ – Γ’ τάξης).

Τα βιωματικά εργαστήρια θα προσφέρονται από λειτουργούς του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης σε παγκύπρια κλίμακα. Τα εργαστήρια μπορούν να πραγματοποιούνται σε μαθητές ενός τμήματος σε 2 συνεχόμενες διδακτικές περιόδους, σε αίθουσα του σχολείου όπου υπάρχει ηλεκτρονικός υπολογιστής με πρόσβαση στο διαδίκτυο, ηχεία και βιντεοπροβολέας. Οι μαθητές θα εργάζονται σε ομάδες.
Τα θέματα των βιωματικών εργαστηρίων στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των παιδιών απέναντι στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας στην κριτική αντιμετώπιση των πληροφοριών και των μηνυμάτων που μεταδίδουν. Στο Συνημμένο 1 μπορείτε να δείτε σύντομη περιγραφή των βιωματικών εργαστηρίων για κάθε τάξη.
Η προσφορά των βιωματικών εργαστηρίων θα ξεκινήσει από τον Δεκέμβριο 2015 και θα διαρκέσει μέχρι και τον Μάιο 2016. Για την περίοδο αυτή, θα μπορούν να προσφερθούν σεμινάρια σε 40 σχολεία (20 Δημοτικά και 20 Γυμνάσια). Το σχολείο μας έχει υποβάλει αίτηση και αναμένει απάντηση. Με την υποβολή της αίτησή μας, αναμένεται ότι θα επικοινωνήσει μαζί μαςλειτουργός του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ή της Αρχής Ραδιοτηλεόρασης για οριστικοποίηση ημέρας και ώρας του σεμιναρίου.
Η δήλωση συμμετοχής υποβλήθηκε τη Δευτέρα 9/11/15 ηλεκτρονικά από το Διευθυντή του σχολείου, μέσω της ιστοσελίδας www.pi-eggrafes.ac.cy (κάτω από την Κατηγορία «Εξειδικευμένα σεμινάρια»). 

ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ 1

Περιγραφή βιωματικών εργαστηρίων για μαθητές νια την Παιδεία για τα Μέσα

Α'-Γ' τάξη δημοτικού
Το μάθημα αποσκοπεί, να βοηθήσει τους μαθητές να σκέφτονται κριτικά σχετικά με τις λειτουργίες των μέσων ενημέρωσης και του περιεχομένου που υπάρχει σε αυτά, μέσα από τη μελέτη και
θέση να:
·         Αναφέρουν τον στόχο/σκοπό συγκεκριμένων διαφημίσεων.
·         Εντοπίζουν το προϊόν της διαφήμισης.
·         Εντοπίζουν την ομάδα πληθυσμού στην οποία απευθύνονται οι διαφημίσεις (target market).
·         Χρησιμοποιούν το κατάλληλο λεξιλόγιο που αφορά στη διαφήμιση (Μ.Μ.Ε., προϊόν, ομάδα
πληθυσμού, καταναλωτής, μήνυμα).
Δ'-Στ1 τάξη δημοτικού
Μέσα από διάφορες δραστηριότητες τα παιδιά συζητούν μηνύματα μέσα από διαφημίσεις ειδικά
σε θέση να:
·         Εντοπίζουν το προϊόν της διαφήμισης.γραπτό κείμενο, ήχοι- μουσική επένδυση).
·         καταναλωτικό κοινό.
·         Μετατρέπουν μία διαφήμιση σε σύντομη ιστορία.
·         Εκφράζουν   άποψη   σχετικά   με   το   γιατί   τα   στερεότυπα   των   φύλων   μπορούν   να   είναι
περιοριστικά.
·         Δημιουργούν στο χαρτί μία διαφήμιση αναφέροντας το προϊόν που διαφημίζουν, τους ήρωες,
·         δικαιολογούν τις επιλογές αυτές.
·         Γράφουν το σενάριο μίας διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ γράψτε εδώ τα σχόλιά σας.