- Ο διδακτικός χρόνος (εργασίες.) (παρουσίαση)
- Το νερό (εργασία1) (εργασία2) (παρουσίαση)
- χαρτί (ανακύκλωση) (παρουσίαση)
Η συντονίστρια (η κ. Γεωργία Μυλόρδου) εργάστηκε βασικά με τους μαθητές τις τάξης της (Στ΄) για καταρτισμό μελετών πάνω στο πάνω θέματα. (βλ. περίληψη)
Τέθηκαν στόχοι (βλ. στόχους)
Τέθηκαν στόχοι (βλ. στόχους)
Οι μαθητές είχαν ενεργή εμπλοκή σε κάθε στάδιο υλοποίησης της εργασίας. Μάλιστα η εμπλοκή στο διαγωνισμό προέκυψε και από εισήγηση μαθητή της τάξης. Μετά τον καθορισμό του θέματος και των χωρισμών σε ομάδες, η κάθε ομάδα σχεδίασε και υλοποίησε κάποιου είδους έρευνα (καταμέτρηση, καταγραφή, παρατήρηση). Στη συνέχεια έγιναν συζητήσεις από τους μαθητές, όχι μόνο της ομάδας, αλλά γενικότερα από όλη την τάξη, αναζητήθηκαν λύσεις και πληροφορίες από συγκεκριμένες ιστοσελίδες και φορείς (τμήμα αναπτύξεως υδάτων, green dot) και σχεδιάστηκαν λύσεις, οι οποίες και εφαρμόζονται. Οι συγκεκριμένες λύσεις εφαρμόστηκαν πρώτα από την Στ΄ τάξη και στη συνέχεια κλήθηκαν να τις εφαρμόσουν αφού ενημερώθηκαν και οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου. Οι ίδιοι οι μαθητές μάλιστα ετοίμασαν ψηφιακές παρουσιάσεις και ενημερωτικά φυλλάδια με τα οποία ενημέρωσαν τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου. Αξιολόγηση αποτελεσμάτων.Τι αναμένετε;
Τα έντυπα μέσα (ενημερωτικά φυλλάδια και αφίσες) καθώς και η πορεία δράσης της κάθε ομάδας έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου μας. Επίσης έχουν αναρτηθεί στο σχολικό χώρο και έχουν ενημερωθεί οι μαθητές μέσα από διάφορες παρουσιάσεις. Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος λειτούργησε στο σχολικό χώρο περίπτερο στο οποίο υπήρχε έντυπο υλικό που έφτιαξαν οι μαθητές και ενημέρωναν οι ίδιοι τους συμμαθητές τους για εξοικονόμηση νερού, διδακτικού χρόνου και για τη συλλογή ανακυκλώσιμων υλικών με την ευκαιρία της αγοράς καλάθων ανακύκλωσης χαρτιού, γυαλιού, πλαστικού καθώς και αντίστοιχων μικρών καλάθων για περισυλλογή κυρίως χαρτιού από όλους τους χώρους του σχολείου. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλώ γράψτε εδώ τα σχόλιά σας.