Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

Ο πρώτος αγιασμός στο Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Ασίνου

Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009 τελέστηκε ο πρώτος αγιασμός στο Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Ασίνου από τον Πανιερότατο Μητροπολίτη Μόρφου κ. κ. Νεόφυτο και τους αιδεσιμότατους ιερείς των Κοινοτήτων Ποταμίου πατέρα Αβραάμ, Νικηταρίου πατέρα Κυριάκο και Βυζακιάς πατέρα Σάββα -ο ιερέας της κοινότητας Κανναβιών πατέρας Γεώργιος απουσίαζε στο εξωτερικό. Στον αγιασμό συμμετείχαν και οι μαθητές του Δημόσιου Περιφερειακού Νηπιαγωγείου Ασίνου με τις δασκάλες τους κ. Στέλλα και κ. Μαργαρίτα.


Παρευρέθηκαν ο επιθεωρητής του σχολείου μας κ. Αλέξανδρος Ταπάκης, η στρατιωτική ηγεσία της περιοχής με επικεφαλής τον Αν/χη κ. Γιώργο Πιρμέττη, το δασονομείο που εκπροσωπήθηκε με τον κ. Ανδρέα Πεττεμερίδη  , η ΣΠΕ Δυτικής Λευκωσίας που εκπροσωπήθηκε με το κ. Κλεάνθη Κλεάνθους, οι Κοινοτάρχες των κοινοτήτων μας, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γονέων κ. Ανδρέας Πολυκάρπου και μέλη του Συνδέσμου, αρκετοί άλλοι εκλεκτοί προσκεκλημένοι και πολλοί γονείς. Μετά τον αγιασμό, ο Μητροπολίτης Μόρφου κ.κ. Νεόφυτος νουθέτησε τα παιδιά με λόγια απλά που έγιναν εύκολα κατανοητά από τα παιδιά, γι'αυτό τον ευχαριστούμε θερμά. Μετά απηύθυνε το λόγο στα παιδιά ο επιθεωρητής του σχολείου μας κ. Αλέξανδρος Ταπάκης, φέρνοντας ως παράδειγμα στα παιδιά, την παραβολή των ταλάντων, καταλήγοντας ότι τα παιδιά πρέπει να αξιοποιούν τα ταλέντα τους στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Τέλος η χορωδία και η ορχήστρα του σχολείου, υπό τη διεύθυνση της δασκάλας μουσικής κας Χρυσούλας Χρυσοστόμου, μας κατέπληξε πάλι με δυο τραγούδια της, το "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω" -στίχοι της ίδιας, και "Το πρώτο περιστέρι". Τέλος, όλοι οι προσκεκλημένοι και τα παιδιά κεράστηκαν με τα εκλεκτά εδέσματα, που παρασκεύασαν μητέρες των παιδιών-γι' αυτό θερμά τις ευχαριστούμε. Ο Σύνδεσμος Γονέων του Περιφερειακού Δημοτικού Σχολείου Ασίνου πρόσφερε σ' όλους τους προσκεκλημένους, καθώς και στους μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου, από ένα χυμό, γι' αυτό τους ευχαριστούμε.

18 σχόλια:

  1. Κυρία Χρυσούλα,
    Σε ευχαριστούμε που μας έμαθες να παίζουμε αυλό και να τραγουδάμε. Σας έχουμε πάντα στην καρδιά μας και θα σε σκεφτόμαστε.

    Με παντοτινή αγάπη
    Οι μαθήτριές σου
    Εύα και Ανδρονίκη Στ΄ τάξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  2. κυρία Χρυσούλα,
    Σε ευχαριστούμε που μας εμαθες όλα αυτά και που μας μαθαίνεις ακόμα.
    Με αγάπη Λούκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  3. Κυρία Χρυσούλα,
    Συγχαρητήρια που προσπαθείς να μας κάνεις καλύτερους μαθητές και σ' ευχαριστούμε που μας έμαθες να παίζουμε μουσικά όργανα.

    Με απέραντη αγάπη
    η μαθήτρια σου
    Έλενα Ιωαννίδου τάξη Ε΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία Χρυσούλα,
    μας μαθαίνεις πολλά αξιόλογα πράγματα και εμείς δεν ξέρουμαι πως να σας το ανταποδόσουμε. Έτσι σου λέμε ένα μεγάλο ευχαριστώ!!


    Με πολλή αγάπη
    η μαθήτριά σου
    Χαρά Σωκράτους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  6. Κυρία Χρυσούλα,
    Σε ευχαριστούμε για όλα όσα μας έχεις μάθει
    μέχρι τώρα και ελπίζουμε να μας μάθεις ακόμα πολλά.Όλες οι χοροδίες που έχουμε οργανώσει
    άρεσαν σε όλους πάρα πολύ!1!

    Με πολλή αγάπη Μαρία Πολυδώρου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  7. ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΥΟ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ.
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΥ
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

      Διαγραφή
  8. ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΧΡΟΣΤΑΜΕ ΠΟΛΛΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ 1000 000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!
    ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστουμε παρα μα παρα πολυ κυρια χρισουλλα που μας εμαθες τοσα πολλα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. θελω να μου γραψει καποιος σας παρακαλω τους στιχους του τραγουδιου "Ας ήτανε στο σπίτι μου να πάω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ γράψτε εδώ τα σχόλιά σας.